CrossCreekRapids

Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Ingela - 4 mars 2009 19:05

P kom ut idag för att hjälpa Gubben med min bil. Vi åkte och skulle bogsera hem den då Gubben slutade, tänkte visa hur död den var och se, den jäveln startade på första försöket. Vilket åbäke till bil, den lever sitt eget skitliv och vill inte alls lyssna på mig. Undra när den ska börja svänga vänster då jag svänger höger? Bara en tidsfråga. Jag är så urbota less skitbilen så det finns inte. Jag vill ha en bättre bil!!! Hehe, nu blir jag arg för att skiten startar också. Att man aldrig blir nöjd men hur sjutton felsöker man något som fungerar?


Annars idag har vi varit ute, solen har skinit så man får passa på. Är inte direkt bortskämd med soltimmar här uppe på vintern. Fördelen är att man blir bortskämd på sommaren då det är ljust dygnet runt. Växterna växer som ogräs men ogräset växer ju i samma takt tyvärr...


Nu ska jag gå mordhota bilen och se om den fortfarande startar. Lär väl funka resten av veckan för att vara död på måndag.

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards