CrossCreekRapids

Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Ingela - 3 mars 2009 22:02

Hade syjuntan idag och när jag skulle åka hem startar inte min jävla skitbil. Så ovanligt. Inte ett klick inte något över huvud taget. Lämnade bilen där, mamma skjutsade hem mig. Åker och hämtar aset i morgon då Gubben slutar, bogsering hem alltså. Skitkul...

Nu ska jag gå sova! 

Pip, pip, pip, pipbil!!!

Av Ingela - 3 mars 2009 07:50

Jag älskar snön, säger jag nått annat så ljuger jag men nu tycker till och med jag att det får vara bra. Nu är vi inne på andra snödagen här. Sen igår har det kommit ca 5cm. Då ska vi inte heller glömma all snö som har kommit tidigare också. Måste verkligen ut och mäta skiten...

Tur vi inte har så himla kallt längre så det går då i alla fall vara ute.


Igår var vi ute i snöstormen mest hela dagen, tog en sväng med fyrhjulingen och hälsade på hos grannen. Gumman har fått en liten snöför av H som hon går och skjuter hela tiden. Tänk om hon gillade att skotta snö sen när hon blir äldre också.

Idag har jag inte bestämt vad som ska hända, har funderat på åka till jobbet en sväng och börja fundera över vad som ska göras efter lovet. Får se när Gumman vaknar, blir det lika sent som igår så vet jag inte. Då vaknade hon halv tio!

Nä göra något nyttigt tills hon vaknar.

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards