CrossCreekRapids

Alla inlägg den 31 mars 2009

Av Ingela - 31 mars 2009 20:50

Från att ha snöat konstant hela helgen så tinar allt bort på ett par timmar under dagen. Det blev stora djupa vattenpölar och slask. Inge kul alls men samtidigt så tyder det på att våren är på väg. Soliga sköna dagar med tokiga snöupptåg :)


I veckan kommer det inte att hända mycket, jag jobbar som vanligt och kvällarna tillbringar jag hellre med Gumman och Gubben än att pyssla på med annat. Tar tillvara på de få timmarna jag får med Gumman, hon är bara liten en gång. Hade tänkt plantera lite frön med henne någon kväll då hon inte är för trött. Kanske blir det skåpet också någon kväll då hon somnat, om jag orkar. Skåpet hinns med, orkidéer mår bra där de står det är mest bara för det estetiska jag ska fixa där inne. Stockholm oreda där inne...


Nu ska jag se lite tv innan lådan.

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards