CrossCreekRapids

Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Ingela - 16 mars 2009 20:42

Vårkänslorna spritter i kroppen. Sol idag också och nästan plus 7 ute. Helt underbart. Jag och Gumman tog en dag på Backen i Piteå med moster. Inhandlade en ny fogger till skåpet och hoppas att den funkar lite längre än den gamla.

På Granngården köpte jag några påsar grönsaksfrön, sockerärt, plocksallat och morot. Sen hittade jag krusiga Pensér och Atlasblomma som jag ska testa.

För att underlätta för de stackars fröna inhandlade jag även en pluggbox.

Har även beställt dahlior och dubbel freesia som ska få vara framför kuvösen och på bron. Så nu får våren komma tycker jag.

På Ö&B fyndande jag några små påskägg som ska få hänga i riset ute med mina skabbiga fjädrar.

I övrigt har här inte hänt något spännande alls. Har ju varit borta hela dagen.

Nu ska jag ställa i ordning för i morgon, ska till pulkbacken med mina elever.

Av Ingela - 16 mars 2009 20:41

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards