CrossCreekRapids

Alla inlägg den 30 mars 2009

Av Ingela - 30 mars 2009 20:52

Solen sken på förmiddagen så jag och Gumman passade på att vara ute och njuta. Vi försökte göra en snölykta men först råkade Gumman sparka ut den och sen jag så det blev snöbollar till Vovven av allt. Efter lunch blev det inte mycket gjort, vi såg lite på film och vilade. När Gubben kom hem så städade jag sovrummet och bytte sängkläder. Ska bli skönt att nyduschad få lägga sig.


Jag har hunnit tvätta ur tvättkorgen en gång, nu är den full igen. Av sängkläder. Blir tvätta mer i veckan alltså.

Nu ska jag glutta på csi innan lådan.

Av Ingela - 30 mars 2009 07:07

Har försökt hitta en socka nu ett bra tag, sockmonstret har varit framme igen. De verkar bara försvinna upp i tomma intet, vet med säkerhet att båda ska ligga i tvättunnan, maskinen eller  tumlaren men ändå finns där bara en socka då jag ska vika tvätten. Jag fattar inte hur sockar bara kan gå upp i rök. Var sjutton tar de vägen? Vem behöver uddasockar? 


Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards