CrossCreekRapids

Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Ingela - 15 mars 2009 20:51

Helgen har vi spenderat ute i det fria. Lördagen var mulen men idag har solen strålat från klarblå himmel och snön har tinat från taken. Helt underbart med takdropp.

Grillat lunch ute har vi gjort båda dagarna. Vovven och Gumman var som vanligt stressade väntare på glöden. Gumman kontrollerar om allt är med under tiden.

H gjorde en liten grotta och en fin liten stol till Gumman vid grillringen. Stolen var mycket mer uppskattad än grottan.

Efter grillningen intar Gumman spaden och hjälper till...

dock kanske inte på ställen som verkligen behöver se en spade.

Efter en hel dag ute så tar Vovven och Gumman igen sig på köksgolvet.


Själv ser man mest ut som en reklampelare ute, Reima är jag förtjust i. Säger jag något annat ljuger jag men måste de ha stora Reimatryck över hela benet, på ryggen och på skorna?  Varför bara inte en liten söt logga? Fast då är det ingen som ser om man kör skoter... Mitt lår ser iaf ut så här.

 

Nu ska jag ta mig en varm skön dusch för att sen dö under filten innan jag intar lådan. Är helt galet trött efter idag. Dels varit ute hela dagen sen har det sprutat folk här. Båda bröderna och svärfar har varit hit utspritt över dagen. Ingen rast ingen ro...

Av Ingela - 15 mars 2009 20:50

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards